Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קייטרינג לבת / בר מצווה

קייטרינג לבת מצווה

כל הורה נרגש, בדרך לתכנן את אירוע בת המצווה של הבת שלו, חוטף 'חום', הרי בדרך כלל מדובר על הפעם הראשונה של הורים צעירים, בניסיון לתכנן אירוע שצריך לתת מענה גם לבת המצווה ולחברות שלו וגם לחברים מהעבודה, לבני המשפחה ועוד. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קייטרינג אזרזר יספק לכם קייטרינג לבת מצווה שיצליח לספק את הדרישות של כולם. איתנו, תקבלו אפס טעויות. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, אנחנו מתמחים במתן קייטרינג בסגנון מזרחי, ביתי, כזה שמזכיר לדודות את הבית של סבתא, מהצד השני, אנחנו נותנים דגש לשילוש של חומרי גלם חדשים ומרעננים בתוך המתכונים המוכרים, בניסיון להפוך כל מאכל בתפריט לחגיגי יותר, כזה שמתאים להגשה באירוע מיוחד.

 

אנחנו נעשה הכל ונשאיר אתכם בראש שקט

אנחנו עושים כל מאמץ כדי להצליח לספק לכם קייטרינג לבת מצווה ופשוט להשאיר אתכם עם 'ראש שקט' . בין היתר, אנחנו שמים דגש משמעותי על לוחות הזמנים. אנחנו תמיד נגיע מספיק זמן מראש, נתכונן ונתכנן את הכל, כדי שהאירוע שלכם יתנהל על הצד הטוב ביותר בלי שום טעויות. אנחנו כמובן תמיד מביאים איתנו חומרי גלם טריים, מספקים הנאמנים שלנו, מי שמביאים לנו בכל פעם מחדש את הבשר הטרי ביותר ואת התוצרת החקלאית המשובחת מחקלאים נפלאים.

אנחנו כמובן תמיד נפעל בשיתוף פעולה ובתיאום עם הלקוח. אנחנו תמיד נשמח לשמוע במידה ויש לכם דגשים מיוחדים או אם יש משהו אליו אנחנו צריכים לשים לב. אנחנו לא במקרה עושים מאמץ אדיר לספק ללקוחות שלנו תפריט מגוון ועשיר, ממנו תוכלו לבחור במאכלים הטעימים ביותר והמוצלחים ביותר בעיניכם.

מעניקים שירות לכם ולאורחים שלכם

בתור מי שמעניקים שירותי קייטרינג לבת מצווה, אנחנו רואים בעצמנו חלק מצוות האירוח באירוע. אמנם, אתם המארחים ואתם אלו שמתכננים את האירוע מההתחלה ועד הסוף, אבל אנחנו כאן כדי לתת מענה לכל אחד מהאורחים שלכם, במטרה לראות את הצרכים שלהם, שעה שאתם עסוקים בחגיגות, לכבוד הגעתה של הצעירה הנרגשת, לגיל מצוות.

הרגע הזה, כאשר אתם רואים את הילד שלכם פתאום הופך לגבר, הופך מילד לאדם מבוגר, הוא אולי הרגע המרגש בחיים. אבל, באותה הנשימה, הרי שלא פעם, מדובר על הפעם הראשונה של ההורים הנרגשים, בניסיון לתכנן אירוע גדול, בו ישתתפו בני המשפחה והחברים הקרובים. בין אם אתם מתכננים אירוע באולם ובין אם אתם מתכננים שבת בר מצווה, אנחנו כאן כדי להציע לכם ליהנות מהשירות שלנו, קייטרינג בר מצווה, בטעמים של מטבח מזרחי, אותנטי, ממש כמו בבית. אנחנו מביאים לכם את השילובים יוצאי הדופן של המטבח הישראלי. אוכל פשוט לכאורה, אבל עשוי בידי אומן, עם שילובים מפתיעים, כאלו שאי אפשר למצוא בכל מקום. אם אתם מעוניינים ליהנות משירות מצויין ובעיקר, אם אתם רוצים להפקיד את הדאגות שלכם בידי איש מקצוע מנוסה, אתם בהחלט הגעתם לכתובת המתאימה לכך.

אז אם אתם מעוניינים ליהנות משירות של קייטרינג לבר מצווה, אנחנו יכולים לספק לכם כמה סיבות טובות לבחור דווקא בנו:

  1. מקצועיות ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים: כל מי שמתכנן אירוע גדול, יודע כי קשה להתייחס לכל הפרטים הקטנים כל הזמן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. המטרה שלנו היא לארח את האורחים שלכם בסטנדרטים גבוהים, בלי להתפשר על שום דבר חשוב בדרך לאירוח המושלם.
  2. אוכל משובח ועשוי היטב: מנהל הקייטרינג, אבי אזרזר, בעל ניסיון של 13 שנים בתחום. לאורך השנים פיתח אזרזר מיומנויות גבוהות ואינספור לקוחות מרוצים יספרו לכם כי את האוכל הזה, תלקקו מהידיים.
  3. הקייטרינג מתאים לאירועים לציבור הדתי והמסורתי: יש לנו תעודת כשרות מסודרת ואנחנו כמובן, מקפידים לשמור על הלכות הכשרות ללא עוררין.

עכשיו זה הזמן שלכם לדבר איתנו

הכנות לבר מצווה הן תמיד אירוע מרגש ולא פעם, התחושה היא שצריך לדאוג לכל כך הרבה פרטים עד שלא מעט מידע חשוב פשוט 'פורח מהראש'. לכן, אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו פשוט לדבר איתנו עוד היום, לקבוע איתנו זמן ותאריך וביחד, נתחיל לתכנן את האירוע המושלם שלכם, ההורים הנרגשים.

מעוניינים להרים אירוע בסטייל?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התפריטים שלנו

עוד בנושא

קייטרינג לעליה לתורה

קייטרינג לשבת חתן

אוכל ביתי נתניה

נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם