Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אוכל ביתי נתניה

לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה לאכול את האוכל עליו גדלנו בלי לעבוד כל כך קשה. העידן בו אנחנו חיים היום, פשוט שונה במידה דרמטית מזה שלתוכו גדלנו. היום, עלינו לעמוד במטלות רבות בעבודה, לדייק את לוחות הזמנים ולא תמיד יש לנו את הזמן, לעמוד שעות במטבח כמו הסבתות שלנו. מה גם שלא כולם יודעים או צריכים לדעת לבשל. לכן, אנחנו כאן. קייטרינג אזרזר המנוהל על ידי אבי אזרזר, מביא לכם אוכל ביתי נתניה, לשבתות, אירועים ומתי שאתם צריכים. אנחנו נשמח להציע לכם משפע המאכלים הטעימים שלנו, העשויים מחומרי גלם טריים ובתשומת לב אדירה.

יש לנו את הזכות לשמח אתכם

כל מי שמגיע מהתחום מכיר את התחושה הזו בלב, כאשר אנשים טובים נהנים מהאוכל שלך. הרי שעבורינו, מי שעסוקים במתן אוכל לאחרים, אין ברכה גדולה יותר מאשר לשמוע עוד לקוח מספר כי האוכל שלנו, מזכיר לו את האוכל של אמא וסבתא. אם אתם רוצים ליהנות פעם אחת בשבת ממגוון של אוכל ביתי נתניה, הרי שאנחנו נשמח להיות שם עבורכם ברגע הזה.

כמובן, אנחנו מעניקים שירותי קייטרינג לשבתות וחגים, אירועים משמעותיים ולכנסים של ארגונים מובילים וחברות הייטק. בכל פעם מחדש, אנחנו שמחים לתאם עם הלקוחות שלנו את התפריט המנצח, במטרה לאפשר לכם פשוט להתרווח אחורה בכיסא וליהנות ממטעמים נפלאים, כאלו עם ניחוחות של בית.

מקפידים על חומרי גלם טריים ועל זמינות מיידית

אוכל טעים הוא אוכל טרי, משובח, עשוי חומרי גלם מקומיים ונפלאים, כאלו שאפשר למצוא בשוק ואצל סוחרים מצויינים. אנחנו, קייטרינג אזרזר, לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו. אנחנו שמחים להביא לכם אוכל ביתי נתניה, עשוי היטב, מורכב מחומרי גלם מצויינים, אותם אנחנו מביאים מהסוחרים והחקלאים המוכשרים בארץ.

בנוסף, אנחנו נותנים דגש משמעותי לעמידה בלוחות הזמנים ולעבודה בשיתוף הלקוחות שלנו. בכל פעם, כל לקוח, זקוק למענה מעט שונה. אנחנו נעשה הכל כדי להצליח לקלוע לטעמכם ולצרכים שלכם, כדי שתוכלו ליהנות באמת ממגוון של אוכל ביתי נתניה, ממש כאילו חזרתם למטבח של סבתא לרגע אחד.

מעוניינים להרים אירוע בסטייל?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התפריטים שלנו

עוד בנושא

קייטרינג לעליה לתורה

קייטרינג לשבת חתן

אוכל ביתי נתניה

נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם